Werkplaatsconcept

De grote beurt inzichtelijk voor de klant
Regelmatig ontstaan er discussies over onderhoudsbeurten die uitgevoerd worden aan trekkers. Soms met het gevolg dat u korting (moet) geven op de rekening, of de klant de rekening laat betaalt.  

Oorzaak hiervan is dat het onderhoud dat uitgevoerd wordt aan de trekker van de klant niet volledig inzichtelijk is. Een klant denkt vaak gemakkelijk 'een beurt is toch alleen maar een beetje olie en een paar filters?' of 'zijn dat niet teveel uren voor dat werk?'. Het is vaak onduidelijk wat de onderhoudsbeurt precies kost of de klant ziet op de factuur geen verschil tussen de kosten van een onderhoudsbeurt en geaccordeerde reparaties.


Grote/Kleine beurt inspectierapport
Middels het grote/kleine onderhoudsbeurtenformulier ziet de klant precies welke werkzaamheden zijn uitgevoerd. Ook is direct zichtbaar voor welke vervangingen/reparaties de klant toestemming heeft gegeven en welke niet. Waar in eerste instantie geen toestemming voor is gegeven, kan de klant later nogmaals voor benaderd worden. Tot slot kan de klant geen claims indienen bij eventuele uitval, indien geregistreerd is dat er geen reparatietoestemming is gegeven.

Alle onderhoudsbeurten worden volgens hetzelfde professionele formulier uitgevoerd, waardoor een professioneel imago wordt afgegeven. Het formulier is zowel op papier als digitaal beschikbaar.

 

Aanvullende middelen
Naast het grote/kleine beurt inspectierapport, hebben wij ook hulpmiddelen beschikbaar voor het berekenen van de kostprijs van uw onderhoudsbeurt, een model voor de opzet van de communicatie naar uw klanten en een waardecheque voor korting op de olie die de klant bij u - voor eigen gebruik - kan kopen.

 

Ondersteuning
Naast het beschikbaar stellen van de middelen, ondersteunen wij ook bij de introductie en hebben wij een presentatie beschikbaar om het werkplaatsconcept bij uw medewerkers te introduceren.

 

Neem voor meer informatie gerust contact met ons op via 0578-612456.

 
Contact